Μια συχνή ανησυχία του διαδικτυακού αγοραστή είναι η πιθανότητα να μην ανταποκρίνεται πλήρως το προϊόν που αγόρασε στις προσδοκίες του λόγω λανθασμένης επιλογής, διαφορετικού μεγέθους κλπ. Για να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα αυτή έχουμε δώσει μεγάλη προσοχή κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, έτσι ώστε να παρέχονται:

  • Ευκρινείς και αυθεντικές εικόνες των προϊόντων.
  • Ενημέρωση σχετικά με την ονομασία του οίκου κατασκευής. Στην Promed θα βρείτε μόνο επώνυμα προϊόντα.
  • Ενημερωτικά videos. 
  • Λεπτομερείς οδηγούς μέτρησης μεγέθους για τα είδη που έχουν διαφορετικά μεγέθη.
  • Οδηγούς επιλογής του κατάλληλου βοηθήματος (π.χ. αθλητιατρικά βοηθήματα).
  • Λεπτομερή χαρακτηριστικά του κάθε προϊόντος.
  • Ενδείξεις χρήσης (π.χ. στα ορθοπεδικά είδη).
  • Σε περίπτωση που υπάρχει κάποια αλλαγή στα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος και δεν έχει προλάβει να γίνει η αντίστοιχη αλλαγή στο site, θα ενημερωθείτε κατά την παραγγελία σας.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για να αποφευχθεί η πιθανότητα ύπαρξης ελαττώματος γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από την αποστολή από το εξειδικευμένο προσωπικό μας όσον αφορά τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Για τυχόν ελαττώματα ή προβλήματα κατά τη χρήση των προϊόντων η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά την κατασκευάστρια εταιρία εκτός από τις περιπτώσεις καταστροφής κατά τη μεταφορά, ή κακής πρακτικής κατά την αποθήκευση από την εταιρία Promed.

Παρά τα παραπάνω και για να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές ακόμα και για τα είδη που σχετίζονται με την υγεία, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω ακολουθούν οι όροι και οι τρόποι επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.

 

Όροι Επιστροφής

  1. Δικαίωμα επιστροφής έχετε μόνο εφόσον υπάρξει άιτημα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος που προκύπτει από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης.
  2. Απαραίτητα μαζί με το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί η απόδειξη αγοράς.
  3. Η συσκευασία δεν θα πρέπει να έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση όπως ακριβώς εστάλλει. Τα στοιχεία της συσκευασίας θα πρέπει να βρίσκονται σε αντιστοιχία με τα στοιχεία του προϊόντος (Serial Number, LOT number, κλπ).
  4. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή βοηθημάτων τουαλέτας, μαξιλαριών και στρωμάτων για λόγους υγιεινής.

 

Διαδικασία επιστροφής
Αν παραλάβατε από το κατάστημα της Promed
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας και, αφού ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, θα σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Αν παραλάβατε μέσω μεταφορικής εταιρίας
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία με το Τμήμα Επιστροφών στο 2310 414060.

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ότι μπορεί να επιστραφεί. 
  3. Το προς επιστροφή / αντικατάσταση προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν κατά την αποστολή του από την Promed (Πρωτότυπη απόδειξη λιανικής, Δελτίο αποστολής κλπ). 
  4. Αποστέλλετε το δέμα υπόψη Τμήματος Επιστροφών, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις για την επιστροφή του προϊόντος, αυτό δεν γίνεται δεκτό από την εταιρία μας και  επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.


Κάλυψη κόστους μεταφοράς ανάλογα με το λόγο επιστροφής

  • Στην περίπτωση επιστροφής κάποιου μη ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και η Promed διατηρεί το δικαίωμα παρακράτησης ολόκληρου του ποσού των μεταφορικών αποστολής και της αντικαταβολής.
  • Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου μη ελαττωματικου προϊόντος οποίο έχει αποσταλλεί από την εταιρία με "Δωρεάν αποστολή", εκτός από τα έξοδα επιστροφής χρεώνεστε επιπλέον και με το κόστος της αρχικής αποστολής το οποίο αρχικά καλύφθηκε από την εταιρία Promed, αλλά παύει να καλύπτεται σε περίπτωση επιστροφής και ακύρωσης της αγοράς με υπαιτιότητα του πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος της αντικαταβολής.
  • Στην περίπτωση κτυπημένου ή κατεστραμμένου προϊόντος κατά τη μεταφορά, ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα o ο οποίος και θα πιστοποιήσει το πρόβλημα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής ή της αντικατάστασης βαρύνουν την Promed.
  • Στην περίπτωση επιστροφής / αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αρχικά τον πελάτη και εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι πραγματικά ελαττωματικό η ευθύνη της Promed περιορίζεται στην υποχρέωση επιστροφής μόνο του αντιτίμου του κόστους μεταφοράς και στην αντικατάσταση του προϊόντος, ή στην επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο κόστος του προϊόντος που πλήρωσε ο πελάτης κατά την αγορά. Το νέο προϊόν που αντικαθιστά το ελαττωματικό, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση.



Εγγραφή νέου λογαριασμού